РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416592<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чепурна Н. М. 
Гуманне мислення – основа педагогіки майбутнього / Н. М. Чепурна // Пед. вісн.. - 2012. - № 1 (спец. вип.). - С. 12-14. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

За допомогою ідей видатних мислителів і педагогів минулого та сучасності (Яна Амоса Коменського, Г. Сковороди, Адольфа Дістервега, К. Ушинського, О. Захаренка, В. Сухомлинського та Ш. Амонашвілі) обгрунтовано гуманістичний смисл педагогічної діяльності, її переорієнтацію на гуманне педагогічне мислення. Наголошено, що тільки на засадах гуманної педагогіки можна сформувати людину майбутнього гуманного суспільства. Головне – це необхідність здійснення педагогічного впливу гуманістичного, а не авторитарного характеру. З’ясовано, що гуманно-педагогічне мислення грунтується на духовно-моральних цінностях православ’я, світової філософії, психології та педагогіки.

С помощью идей выдающихся мыслителей и педагогов прошлого и современности (Яна Амоса Коменского, Г. Сковороды, Адольфа Дистервега, К. Ушинского, А. Захаренко, В. Сухомлинского, Ш. Амонашвили) обоснован гуманистический смысл педагогической деятельности, ее переориентация на гуманное педагогическое мышление. Отмечено, что только на принципах гуманной педагогики можно сформировать человека будущего гуманного общества. Главное – это необходимость осуществления педагогического влияния гуманистического, а не авторитарного характера. Выяснено, что гуманное педагогическое мышление основывается на духовно-моральных ценностях православия, мировой философии, психологии и педагогики.

By the ideas of prominent thinkers and teachers of the pas and contemporaneity (Jan Amos Komenskiy, Adolf Distervega, K. Ushinskiy, A. Zakharenko, V. Sukhomlinskiy, Sh. Amonashvili) humanism sense of pedagogical activity, its reorientation, is grounded on humane pedagogical thought. It is marked, what only on principles of humane pedagogics it is possible to form the man of future humane society. Mainly is the necessity of realization of pedagogical influence of humanism, but not authoritarian character. It is found out that humane pedagogical thought is based on the spiritual-moral values of orthodoxy, world philosophy, psychology and pedagogics.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю + Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського