РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416550<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Компанець Н. М. 
Дидактичні ігри на дочисловому етапі у навчанні математики дітей з особливими освітніми потребами / Н. М. Компанець // Дефектологія. - 2012. - № 4. - С. 6-10. - укp.

Висвітлено необхідність ретельної пропедевтики і формування передумов в навчанні математики дітей з особливими потребами на дочисловому етапі. Подано ігри, які формують поняття "один", "багато", "більше", "менше" тощо. Порівняння груп предметів проведено на основі методів "без перерахунку". Вміщено приклади завдань для проведення операцій додавання і віднімання, використовуючи оперування елементами множин. Констатовано, що ігри зменшують напруження дитини під час переходу власне до цифр і кількостей, а зменшення напруження сприяє підвищенню ефективності навчання.

Освещена необходимость тщательной пропедевтики и формирования предпосылок в обучении математике у детей с особыми потребностями на дочисловом этапе. Приведены игры, которые формируют понятия "один", "много", "больше", "меньше" и т.п. Сравнение групп предметов проводится на основе методов "без пересчета". Даны примеры заданий для проведения операций сложения и вычитания, используя оперирования элементами множеств. Констатировано, что игры уменьшают напряжение ребенка при переходе собственно к цифрам и количествам, а уменьшение напряжения способствует повышению эффективности обучения.

Article deals with the nessesity of careful helping in forming of pre-conditions jf educating to mathematics for children with special needs to pre-numerical stage. Filed games that form the concept of "one", "many", "more", "less", etc. Comparison of groups of subjects is based on methods "without conversion". Placed examples of tasks the operations of addition and subtraction using the operating elements of the sets. Determined that the child's game relieve stress during the transition to the actual numbers and quantities, and the reduction of stress leads to more effective learning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.624/29

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського