РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416520<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Варшамова Д. Р. 
Особливості формування пізнавально-пошукової діяльності у старших дошкільників зі зниженим слухом / Д. Р. Варшамова // Дефектологія. - 2012. - № 2. - С. 34-38. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування пізнавально-пошукової діяльності дітей зі зниженим слухом. Наведено основні теоретичні засади експериментальної методики, спрямованої на формування пізнавально-пошукової діяльності дітей зі зниженим слухом старшого дошкільного віку. Визначено низку організаційно-методичних принципів, що сприяють найбільш ефективній реалізації експериментальної методики. Наведено результати здійсненої експериментальної роботи. Зроблено висновок про те, що використання експериментальної методики у процесі навчання дає змогу скоригувати рівень розвитку пізнавально-пошукової діяльності дошкільників зі зниженим слухом, сприяє розвиткові здатності до активного відтворення знань та їх використанню під час засвоєння нового матеріалу, сприяє ефективному розвитку мислення та мовлення, дає можливість сформувати позитивне ставлення до активної пізнавальної діяльності.

Рассмотрена проблема формирования познавательно-поисковой деятельности детей со сниженным слухом. Представлены теоретические основы экспериментальной методики, направленной на формирование познавательно-поисковой деятельности детей со сниженным слухом старшего дошкольного возраста. Определен ряд организационно-методических принципов, способствующих наиболее эффективной реализации экспериментальной методики. Приведены результаты проведенной экспериментальной работы. Сделан вывод о том, что использование экспериментальной методики в процессе обучения дает возможность скорректировать уровень развития познавательно-поисковой деятельности дошкольников со сниженным слухом, содействует развитию способности к активному воспроизведению знаний и их использованию во время усвоения нового материала, содействует эффективному развитию мышления и речи, дает возможность сформировать положительное отношение к активной познавательной деятельности.

The problem of the formation of the cognitive-search activity of children with hearing loss. The main theoretical approaches of the experimental procedure aimed towards cognitive-search activity for children with hearing-impaired preschool age. Identified a number of organizational and methodological principles that contribute to the most efficient implementation of the experimental procedure. The results of the experimental work. It is concluded that the use of experimental methods in the learning process provides the opportunity to adjust the level of development of cognitive-search activity of preschool children with hearing loss, promotes the ability to play an active and use of knowledge in learning new material, promotes the effective development of thought and speech, gives opportunity to create a positive attitude towards active cognitive activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського