РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416229<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зубко А. М. 
Моделювання навчального процесу в закладах підвищення кваліфікації педагогів / А. М. Зубко // Наша шк.. - 2011. - № 4. - С. 26-32. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто моделювання навчального процесу в закладах підвищення кваліфікації педагогів на основі синергетичного підходу. На засадах синергетичної методології охарактеризовано складові моделі організації навчального процесу в означеному закладі, а саме: цілі, стратегію, пріоритети, завдання, планування, матеріально-технічне та програмно-методичне забезпечення навчального процесу, шляхи реалізації андрагогічних принципів навчання, роботу з персоналом, орієнтування слухачів. Розкрито такі функції управління як координування, контроль, регулювання, облік та аналіз результатів, які сприяють реалізації стратегії навчального процесу. Відзначено особливості навчального процесу в закладах підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, які визначили певні умовності у запропонованій узагальненій моделі. Зазначено, що удосконалення навчального процесу в майбутньому забезпечується реалізацією стратегічної лінії сьогодення. Доведено очевидний вплив майбутнього на сучасне через структуру-атрактор, що відповідає одному з центральних положень синергетики.

Рассмотрено моделирование учебного процесса в учреждениях повышения квалификации педагогов на основе синергетического подхода. На основе синергетической методологии, охарактеризованы составляющие модели организации учебного процесса в рассматриваемом учреждении, а именно: цели, стратегия, приоритеты, задачи, планирование, материально-техническое и програмно-методическое обеспечение учебного процесса, пути реализации андрагогических принципов обучения, работа с персоналом, ориентирование слушателей. Раскрыты такие функции управления как координирование, контроль, регулирование, учет и анализ результатов, способствующие реализации стратегии учебного процесса. Отмечены особенности учебного процесса в учреждениях повышения квалификации педагогических кадров, которые определили определенные условности в предложенной обобщенной модели. Отмечено, что совершенствование учебного процесса в будущем обеспечивается реализацией стратегической линии настоящего. Доказано очевидное влияние будущего на настоящее через структуру-атрактор, соответствующую одному из центральных положений синергетики.

We consider the simulation of the educational process in institutions of further training of teachers on the basis of the synergistic approach. Based on the synergistic methodology described components of the model of educational process in this institution, namely the objectives, strategy, priorities, objectives, planning, logistics and programmatic and methodological support of educational process, the realization andragogicheskih learning principles, human resources, directing the audience. Disclosed to such management functions as a coordinating, monitoring, management, accounting and analysis that contribute to the strategy of the educational process. Marked features of the educational process in institutions of training of teachers, which identified certain conventions in the proposed generalized model. It was noted that improving the educational process in the future by providing implementations of this strategic line. Proved an obvious impact on the future of the present through the structure-attractors, corresponding to one of the central provisions of the synergy.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського