Фідірко М. О. Формування фізичних і психологічних якостей молодших школярів засобами рухливих ігор / М. О. Фідірко // Наша шк.. - 2009. - № 5. - С. 97-99. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Визначено оптимальні педагогічні умови реалізації виховної та навчальної функції колективної рухливої гри (КРГ), її методику та вплив на розвиток фізичних і психологічних якостей молодших школярів на підставі результатів системних досліджень з 45 учнями молодших класів шкіл Одеси. Виявлено, що активізація дій дитини в КРГ суттєво покращує умови впливу на формування необхідних дитині рис характеру, збільшує готовність школяра до активної позиції в процесі навчання, відкриває перед ним нові можливості для формування м'язових умінь і рухливих навичок. Зазначено, що роботу було спрямовано на виховання основних фізичних якостей дітей молодшого шкільного віку (вправи взято з системи ЄВРОФІТ тестів). У результаті дослідження доведено, що на етапі початкового навчання ігровий фактор стає досить помітним щодо його впливу на підвищення фізичного стану учнів; визначено основні принципи організації КРГ та її вплив на розвиток психологічних якостей дітей молодшого шкільного віку; організовано експериментальну перевірку ефективності педагогічних умов морального та фізичного виховання дітей засобами КРГ. Определены оптимальные педагогические условия реализации воспитательной и учебной функции коллективной подвижной игры (КПИ), ее методика и влияние на развитие физических и психологических качеств младших школьников на основании результатов системных исследований с 45 учениками младших классов школ Одессы. Выявлено, что активизация действий ребенка в КПИ существенно улучшает условия влияния на формирование необходимых ребенку черт характера, увеличивает готовность школьника к активной позиции в процессе обучения, открывает перед ним новые возможности для формирования мышечных умений и подвижных навыков. Указано, что работа была направлена на воспитание основных физических качеств детей младшего школьного возраста (упражнения взяты из системы ЕВРОФИТ тестов). В результате исследования доказано, что на этапе начального обучения игровой фактор становится весьма заметным относительно его влияния на повышение физического состояния учащихся, определены основные принципы организации КПИ и ее влияние на развитие психологических качеств детей младшего школьного возраста; организовано экспериментальная проверка эффективности педагогических условий нравственного и физического воспитания детей средствами КПИ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.354
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|