РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416097<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ягоднікова В. В. 
Психолого-педагогічний супровід розвитку соціальної креативності учнів / В. В. Ягоднікова // Наша шк.. - 2010. - № 4. - С. 51-54. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

На основі аналізу психолого-педагогічної літератури визначено зміст поняття "соціальна креативність" як здатності людини оперативно знаходити та ефективно застосовувати нестандартні, оригінальні рішення ситуацій міжособистісної взаємодії. Конкретизовано сутність поняття "психолого-педагогічний супровід" як цілеспрямованої та системної діяльності педагогів, класних керівників, вчителів, вихователів, спрямованої на створення комплексної системи необхідних умов, що сприяють засвоєнню учнями знань, умінь, навичок, компетенцій, їх успішній адаптації та інтеграції в соціумі. Розглянуто основні завдання, зміст, педагогічні умови психолого-педагогічного супроводу розвитку соціальної креативності. Відзначено, що домінантним ціннісним орієнтиром психолого-педагогічного супроводу є особистість учня, актуалізація його індивідуальних здібностей, внутрішньої свободи, творчого потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського