Свінтковська С. А. Профілізація навчання - веління часу / С. А. Свінтковська, Г. А. Могильницька, О. В. Гашибаязова, Л. А. Плетньова // Наша шк.. - 2010. - № 4. - С. 89-93. - укp.Розглянуто завдання поглибленого вивчення української мови та української літератури з позицій комунікативно-функціонального, особистісно-орієнтованого, соціокультурного і компетентнісного підходів. Програмою для поглибленого вивчення української мови у VIII - IX класах передбачено засвоєння учнями синтаксичних понять, ознайомлення з певними важливими для практики спілкування відомостями, розширення кола виучуваних питань. Структурною особливістю "Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням української літератури. VIII - IX класи" є те, що вона завершує пропедевтичне вивчення української літератури, яке має підготувати учнів до сприймання систематичного курсу, що розпочинається в IX класі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912 + Ш5(4УКР) р20-204
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|