Козіна Т. М. Креативність в структурі психолого-педагогічної компетентності педагога позашкільного закладу освіти / Т. М. Козіна, Р. І. Нікітенко // Наша шк.. - 2010. - № 4. - С. 54-58. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.На основі аналізу теоретичних досліджень та практичного досвіду навчально-виховного процесу в позашкільних закладах освіти Одеської області визначено основні компоненти креативності педагога: асоціативне мислення, інтелектуальна гнучкість, оригінальність, незвичність ідей, генерація великої кількості ідей, легкість, швидкість виконання завдання, прагнення до краси, здатність до виявлення і постановки нової проблеми. Висвітлено принципи самоорганізаційної пізнавальної діяльності для структурування навчального матеріалу: принцип суб'єктності свідомості, який передбачає забезпечення перетворення освітнього поля в процес генерації ідей, гіпотез, знань; принцип додатковості, коли домінує навчальний діалог, взаємодія, співробітництво з вихованцями; принцип відкритості, згідно з яким світ знань постає перед дитиною як особистісна цінність. Узагальнено досвід кращих педагогів позашкільних закладів Одеської області, висвітлено психолого-педагогічні умови організації педагогічного процесу, в якому виховуються креативні якості особистості дитини. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42 + Ю945.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|