РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416021<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гур'євська О. М. 
Інноваційні підходи до тестування з теоретичної фізики в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / О. М. Гур'євська, Н. В. Подопригора // Наша шк.. - 2009. - № 6. - С. 68-73. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано методи контролю та корекції знань. Вказано на доцільність пошуку нових методів і форм контролю, використання статистичних методів, сформульовано вимоги до методів і форм експериментального дослідження засвоєння фізичних знань майбутніми вчителями. Запропоновано варіанти тестових завдань з теоретичної фізики, де об'єднуються позитивні якості як "відкритих" і "закритих" тестів, що впливають на мотивацію до навчання, активізують пізнавальну діяльність студентів, реалізують індивідуалізацію їх навчання за рахунок самостійного вибору темпу та послідовності вивчення матеріалу. Вміщено варіанти таких тестових завдань: до розділу термодинаміки та для теми "Статистична фізика".

Проанализированы методы контроля и коррекции знаний. Указано на целесообразность поиска новых методов и форм контроля, использование статистических методов, сформулированы требования к методам и форм экспериментального исследования усвоения физических знаний будущими учителями. Предложены варианты тестовых заданий по теоретической физике, где объединяются достоинства как "открытых" и закрытых тестов, влияющие на мотивацию к обучению, активизируют познавательную деятельность студентов, реализующих индивидуализацию их обучения за счет самостоятельного выбора темпа и последовательности изучения материала. Помещены варианты таких тестовых заданий: в раздел термодинамики и для темы "Статистическая физика".

he article analysis methods of control and correction of knowledges, in particular knowledges from theoretical physics. The variants of test tasks are offered from theoretical physics stimulate active independent activity of students, influence on motivation to the studies, will activate cognitive activity of students, and will realize individualization of their studies due to the independent choice of rate and sequence of study of material. Expedience of leadthrough of such test is grounded.


Індекс рубрикатора НБУВ: В31 р3-26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського