РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415761<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кільова Г. 
Сутність оцінювання педагогічних працівників у загальноосвітніх навчальних закладах / Г. Кільова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 4. - С. 66-70. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто питання оцінювання педагогічного персоналу як елемента управління і як системи атестації кадрів, що застосовується у ЗНЗ. Виокремлено такі основні цілі оцінювання персоналу, як: адміністративна, інформативна та мотиваційна. Охарактеризовано оцінювання працівників за двома сферами їх діяльності: поточною і перспективною. Подано схему процесу оцінювання за такими принциповими елементами, які мають загальний характер, а саме: встановлення стандартів виконання роботи, розробка цілей виконання роботи, вимірювання фактичного виконання роботи, порівняння фактичного виконання роботи зі стандартами, обговорення результатів оцінювання з працівниками, прийняття рішення щодо подальших коригувальних дій. Розкрито питання атестації як особливого виду оцінювання професійних кадрів, яка має таку специфіку, як: використання різних методів оцінювання тих чи інших характеристик людини, залучення колективу (його представників) до підготовки матеріалів і безпосереднього проведення атестації, висвітлення й обговорення у колективі ходу підготовки атестації, змісту матеріалів, що подаються на атестацію, та її результатів. Зосереджено увагу на методах оцінювання: педагогічній кваліметрії, педагогічній експертизі та контролі. Зокрема, рекомендовано ознайомитися з методичними рекомендаціями Г. Єльнікової, де подано карти основних напрямів діяльності семи категорій працівників школи, починаючи з директора і закінчуючи вихователем групи подовженого дня, які можна використовувати як стандарт під час оцінювання якості роботи педагогічних працівників на основі кваліметричного підходу.

Рассмотрены вопросы оценивания педагогического персонала как элемента управления и как системы аттестации кадров, применяемые в общеобразовательных учебных заведениях (ОУЗ). Выделены следующие основные цели оценивания персонала: административная, информативная и мотивационная. Охарактеризовано оценивание работников по двум сферам их деятельности: текущей и перспективной. Представлена схема процесса оценивания по таким принципиальным элементами, которые имеют общий характер, а именно: установление стандартов выполнения работы, разработка целей выполнения работы, измерение фактического выполнения работы, сравнение фактического выполнения работы со стандартами, обсуждение результатов оценивания с работниками, принятие решения о дальнейших корректирующих действиях. Раскрыты вопросы аттестации как особого вида оценивания профессиональных кадров, которая имеет такую специфику, как: использование различных методов оценки тех или иных характеристик человека, привлечение коллектива (его представителей) к подготовке материалов и непосредственного проведения аттестации; освещение и обсуждение в коллективе хода подготовки аттестации, содержания материалов, представляемых на аттестацию, и ее результатов. Сосредоточено внимание на методах оценивания: педагогической квалиметрии, педагогической экспертизе и контроле. В частности, рекомендуется ознакомиться с методическими рекомендациями Г. Ельниковой, где представлены карты основных направлений деятельности семи категорий работников школы, начиная с директора и заканчивая воспитателем группы продленного дня, которые можно использовать как стандарт при оценивании качества работы педагогов на основе квалиметричного подхода.

The problems of evaluation of teaching staff as a control and a system of certification of personnel employed in secondary schools (GPC). The following main objective evaluation of personnel, such as: administrative, informative and motivational. Described evaluation of employees for the two areas of activity: current and future. A scheme of the evaluation process for such fundamental elements that are general in nature, namely, the establishment of standards of performance, design performance goals,measurement of the actual performance, comparing actual performance with the standards discussed the results of evaluations with the employees, the adoption of a decision on further corrective actions. Disclosed the issue of certification as a special kind of estimation of professional staff, which has the specific, such as: the use of different methods of assessment of certain characteristics of the person, the involvement of the group (its members) in the preparation of materials and direct the certification, lighting and discussion in the team of the preparation of certification, content of the materials submitted for certification, and its results. Concentrated on methods of estimation: qualimetry educational, pedagogical expertise and control. In particular, look for information to the guidelines G. Elnikova which includes maps of the main activities of the seven categories of school staff, from the director and a teacher finishing all-day, which can be used as a standard in evaluating the performance of teachers on the basis of qualimetry approach.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського