РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415746<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кільова Г. 
Атестація педагогічних працівників у загальноосвітніх навчальних закладах / Г. Кільова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 3. - С. 90-97. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто атестацію педагогічних працівників як одну з найважливіших організаційно-правових норм перевірки (контролю) і оцінки професійних та інших якостей працівників. Проаналізовано визначення поняття "атестація" в науковій літературі. Доведено, що принциповою умовою ефективної роботи системи атестації є її комплексний характер, що враховує всю різноманітність завдань, які вирішуються конкретною організацією у загальній системі кадрового менеджменту. Визначено цілі атестації і їх зміст. Виокремлено історію цілей проведення атестації професійних кадрів у 1970 - 1990-х рр. та на початку ХХІ ст. Зазначено ряд нормативних актів, що прийняті в останні роки і спрямовані на організацію атестації в закладах освіти. Зосереджено увагу на атестації педагогічних працівників загальноосвітніх шкіл. Охарактеризовано її основні періоди. Наголошено на значенні спеціально організованої в школі системи науково-методичної роботи, яка сприяє активізації творчої професійної діяльності педагогів, стимулюванню безперервної фахової та загальної освіти, якісній роботі, а отже й її позитивному оцінюванню під час атестації. Названо основні методи оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників, а саме: кваліметрія, соціометрія, експертиза, самоаналіз, тестування, анкетування, метод "360 градусів".

Рассмотрена аттестация педагогических работников как одна из важнейших организационно-правовых норм проверки (контроля) и оценки профессиональных и других качеств работников. Проанализированы определения понятия "аттестация" в научной литературе. Доказано, что принципиальным условием эффективной работы системы аттестации является ее комплексный характер, учитывающий все многообразие задач, решаемых конкретной организацией в общей системе кадрового менеджмента. Определены цели аттестации и ее содержание. Выделена история целей проведения аттестации профессиональных кадров в 1970 - 1990-х гг. и в начале XXI в. Указано ряд нормативных актов, принятых в последние годы и направленных на организацию аттестации в учебных заведениях. Сосредоточено внимание на аттестации педагогических работников общеобразовательных школ. Охарактеризованы ее основные периоды. Отмечено значение специально организованной в школе системы научно-методической работы, которая способствует активизации творческой профессиональной деятельности педагогов, стимулированию непрерывного профессионального и общего образования, качественной работе, а, следовательно, и ее положительной оценке при аттестации. Названы основные методы оценки профессиональной деятельности педагогических работников, а именно: квалиметрия, социометрия, экспертиза, самоанализ, тестирование, анкетирование, метод "360 градусов".

We consider the certification of teachers as one of the most important organizational and legal rules check (control) the evaluation of occupational and other characteristics of workers. Analyzed the definition of "certification" in the scientific literature. Proved that the principle of an effective appraisal system is its comprehensive nature, taking into account the diversity of tasks undertaken specific organization in the overall system of personnel management. The purposes of certification and its content. Commit history purposes of certification of professionals in the 70 - 90's of the twentieth century and the beginning of XXI century. Specified number of regulations adopted in recent years, aimed at organizing certification in education. Focused attention on the certification of teachers in secondary schools. Characterized by its three main periods. Indicates the value of a specially organized in the school system of scientific and methodological work, which helps to activate the creative professional educators, promote continuous professional and general education, quality work, and, therefore its positive evaluation for certification. Named the basic methods of estimation professional teachers, namely qualimetry, sociometry, examinationself-examination, test, questionnaire, the method of "360".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського