РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415702<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кращенко Ю. 
Виховання лідерських якостей у професійній підготовці вчителя / Ю. Кращенко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 6. - С. 70-77. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розкрито потенціал системи студентського самоврядування ВНЗ у вихованні педагогів-лідерів. Відзначено, що студентське самоврядування Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка - згуртована система виховного впливу майбутніх учителів один на одного. Констатовано, що навички, здобуті у діяльності студентського самоврядування сприяють подальшому розвитку вміння спілкуватися з колегами по роботі, учнями, батьками, представниками влади та громадськості. Виокремлено риси лідера сучасної освіти. Проведене емпіричне дослідження виявило: більшість респондентів вважають, що лідерські якості найдинамічніше розвиваються в активістів студентського самоврядування і лише 16 % студентів зазначають, що викладачі на заняттях виховують педагогів-лідерів. Зазначено, що пріоритет у лідерстві належить позааудиторним видам діяльності.

Раскрыт потенциал системы студенческого самоуправления ВУЗ в воспитании педагогов-лидеров. Отмечено, что студенческое самоуправление Полтавского национального педагогического университета имени В.Г. Короленко - сплоченная система воспитательного воздействия будущих учителей друг на друга. Констатировано, что навыки, полученные в деятельности студенческого самоуправления способствуют дальнейшему развитию умения общаться с коллегами по работе, учащимися, родителями, представителями власти и общественности. Опраделены черты лидера современного образования. Проведенное эмпирическое исследование показало: большинство респондентов считают, что лидерские качества динамично развиваются у активистов студенческого самоуправления и только 16 % студентов отмечают, что именно преподаватели на занятиях воспитывают педагогов-лидеров. Отмечено, что приоритет в лидерстве принадлежит внеаудиторным видам деятельности.

Revealed the capacity of the student government higher education institution in the education of teachers-leaders. It is noted that the student government of Poltava National Pedagogical University named after VG Korolenko - a close-knit system of educational impact of future teachers at each other. Recorded that the skills gained in student government activities contribute to the further development of the ability to communicate with colleagues, students, parents, government officials and the public. Marked features of the leader of modern education. Conducted an empirical study showed that most respondents believe that the leadership in the rapidly developing student self-government activists, and only 16% of students say that teachers in the classroom teachers educate leaders. It was stated that the priority in the lead belongs to extracurricular activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського