Рудаківська С. Шлях сучасного випускника школи до професії: алгоритм діяльності / С. Рудаківська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4. - С. 174-182. - укp.Висвітлено актуальну проблему реформування сучасної совіти, запровадження принципів демократизації та гуманізації. Охарактеризовано особливості системи тестування (коли пріоритети помінялись місцями: не від своєї мрії - ким я хочу бути - до спеціальності, а навпаки, від "моїх балів" до можливих спеціальностей, і в цьому ланцюжку немає "Я особистості"), старшокласників, яким необхідна додаткова підготовка щодо свідомого вибору професії. Розглянуто значення підготовчих курсів у виборі професії для випускника школи. Обгрунтовано ефективність впровадження алгоритму діяльності старшокласника, якщо в його основі - особистісно орієнтований підхід, що створює передумову свідомого вибору професії. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)01 + Ч421.351.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|