Осадчий І. Інституційна модель системи загальної середньої освіти як інструмент дослідження шкільної практики в сільській місцевості / І. Осадчий // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 2. - С. 41-51. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Висвітлено результати дослідження щодо створення цілісного наукового уявлення про систему загальної середньої освіти як інструменту вивчення шкільної практики в сільській місцевості з урахуванням положень "теорії БМ-систем ("систем без меж") або теорії освітніх мереж. Наведено концептуальну структурну модель освітнього середовища учня. Доведено, що основним принципом структуротворення сучасних освітніх систем є принцип модульності. Запропоновано вважати освітню інституцію найменшою самодостатньою частиною структури системи освіти: як освітню установу, навчальний заклад, орган управління освітою або їх частину, підрозділ. Описано інституційну модель системи загальної середньої освіти сільської місцевості (ІМ СЗСОСМ), за допомогою якої досліджено її структуру на різних етапах розвитку впродовж останніх двадцяти років. Констатовано, що завдяки здійсненню педагогічного експерименту в Ставищанському районі Київської області вдалося створити на практиці інноваційну систему загальної середньої освіти сільської місцевості у вигляді районного освітнього округу (РОО). Освещены результаты исследования по созданию целостного научного представления о системе общего среднего образования как инструмента изучения школьной практики в сельской местности с учетом положений "теории БГ-систем ("систем без границ") или теории образовательных сетей. Представлена концептуальная структурная модель образовательной среды ученика. Доказано, что основным принципом структурирования современных образовательных систем является принцип модульности. Предложено считать образовательную институцию наименьшей самодостаточной частью структуры системы образования: как образовательное учреждение, учебное заведение, орган управления образованием или их часть, подразделение. Описана институционная модель системы общего среднего образования сельской местности (ИМ СОСОСМ), с помощью которой исследована её структура на разных этапах развития в течение последних двадцати лет. Констатировано, что благодаря осуществлению педагогического эксперимента в Ставищанском районе Киевской области удалось создать на практике инновационную систему общего среднего образования сельской местности в виде районного образовательного округа (РОО). Article deals with the results of research to create a holistic scientific understanding of the general secondary education system as a tool for the study of school practice in rural areas, taking into account the provisions of the "theory of BM-systems (systems without Borders), or the theory of educational networks. The conceptual structural model of the educational environment of students. proved that the basic principle of the structuring of modern educational systems is the principle of modularity. Proposed assume an educational institution smallest self-contained part of the structure of education system: as an educational institution, school, education authorities or part of the subdivision. Wedescribe the institutional model of the system general secondary education in rural areas (MI SOSOSM) with which to investigate its structure at different stages of development during the last twenty years. It was stated that through the implementation of the pedagogical experiment in Stavischanskom district of Kiev region was put in place an innovative system of secondary education in rural areas as the District Education Area (RSA). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|