Меняйленко О. Дослідження змін нервово-емоційного стану учнів у процесі оцінювання навчальних досягнень учителями інформатики / О. Меняйленко, О. Кутепова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 2. - С. 22-29. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.За результатами дослідження з'ясовано, що неврахування стану учнів у режимі оцінювання успішності навчання може призвести до негативних наслідків (суїциду). Розроблено методику досліження змін нервово-емоційного стану учнів, яка передбачає етапи: реєстрацію рівня стресу, ступеня невпевненості, ступеня хвилювання, а також їх порогових значень; оцінювання відповіді учня без надання вчителеві інформації про його нервово-емоційний стан і з наданням такої інформації; статистичної обробки та побудови графіків реєстрових параметрів. Перспективним напрямом досліджень є розробка методів формування професійної готовності майбутніх учителів інформатики до оцінювання навчальних досягнень учнів з урахуванням індивідуальних змін їх нервово-емоційного стану, що сприятиме виконанню завдань гуманізації освіти та значущості особистості учня. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 + Ю983.521-69 + З970р
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|