Катеруша О. Ділові ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів / О. Катеруша // Вища шк.. - 2009. - № 12. - С. 53-60. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Акцентовано увагу на використанні ділової гри як одного із найефективніших шляхів формування комунікативної компетенції, що дозволяє безпосередньо у процесі навчання іноземній мові готувати студентів до майбутньої трудової діяльності. У формі таблиці узагальнено основні відмінності традиційного й активного методів навчання. Акцентовано увагу на тому, що у навчально-виховному процесі ВНЗ все більшого значення набувають активні методи навчання, які створюють конкретні ситуації у ділових іграх, а це забезпечує умови для творчості та навчання творчості. Сосредоточено внимание на использовании деловой игры как одного из самых эффективных путей формирования коммуникативной компетенции, которая дает возможность непосредственно в процессе обучения иностранному языку готовить студентов к будущей трудовой деятельности. В форме таблицы обобщены основные отличия традиционного и активного методов обучения. Акцентировано внимание на том, что в учебно-воспитательном процессе вуза все большее значение приобретают активные методы обучения, которые создают конкретные ситуации в деловых играх, а это обеспечивает условия для творчества и обучения творчеству. The author considers the application of a role play as one of the means of forming communicative competence which makes іt possible spontaneously, in the process of teaching a foreign language to get the students ready for their future professional activities. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + Ш12-913
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|