РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414617<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Стецюк К. 
Поетапне формування екологічної культури майбутніх фахівців вищої аграрної школи / К. Стецюк // Вища шк.. - 2012. - № 2. - С. 74-79. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто екологічну культуру майбутнього фахівця як інтегральне утворення його особистості , засноване на екологічній свідомості, екологічному стилі мислення і діяльності, що проектуються на його професійну діяльність. Розкрито процес неперервної екологічної освіти, яка передбачає екологічне виховання від дитинства до глибокої старості. Відзначено, що на цьому шляху людина проходить кілька стадій навчання: дошкільний, загальну середню освіту, вищу екологічну освіту, післядипломну екологічну освіту, неформальну екологічну освіту, яка здійснюється засобами масової інформації. Зазначено, що основою екологічної культури є екологічні знання. Виокремлено п’ять етапів формування екологічної культури: формування загальної культури, яка відображає ціннісні та життєві орієнтації, комунікативну та рефлексивну діяльність, особистісно творчу та проектну діяльність; формування професійної культури, яка містить професійну, методичну та соціальну компетенції, особистісний рівень професійного зростання; формування загальної екологічної культури, який охоплює життєві, еколого-професійні орієнтації, екологічну свідомість, екологічну поведінку; формування екологічної культури фахівця певної галузі; формування індивідуально-особистісної екологічної культури, що визначає індивідуальний стиль усвідомленої діяльності.

Рассмотрена экологическая культура будущего специалиста как интегральное образование его личности, основанное на экологическом сознании, экологическом стиле мышления и деятельности, которые проектируются на его профессиональную деятельность. Раскрыт процесс непрерывного экологического образования, который предусматривает экологическое воспитание с детства до глубокой старости. Отмечено, что на этом пути человек проходит несколько стадий обучения: дошкольное, общее среднее образование, высшее экологическое образование, последипломное экологическое образование, неформальное экологическое образование, которое осуществляется средствами массовой информации. Отмечено, что основой экологической культуры являются экологические знания. Выделены пять этапов формирования экологической культуры: формирование общей культуры, которая отражает ценностные и жизненные ориентации, коммуникативную и рефлексивную деятельность, личностно творческую и проектную деятельность; формирование профессиональной культуры, которая содержит профессиональную, методическую и социальную компетенцию, личностный уровень профессионального роста; формирование общей экологической культуры, который охватывает жизненные, эколого-профессиональные ориентации, экологическое сознание, экологическое поведение; формирование экологической культуры специалиста определенной отрасли; формирование индивидуально-личностной экологической культуры, определяет индивидуальный стиль осознанной деятельности.

We consider ecological awareness among future specialists as integral formation of his personality, based on environmental consciousness, eco-style thinking and activities that are designed to his professional activities. Discloses a process of continuous environmental education, which provides environmental education from childhood to old age. It is noted that in this way a person goes through several stages of education: preschool, general secondary education, higher education, environmental education, environmental education graduate, non-formal environmental education, which is carried by the media. It is noted that the basis of environmental cultures are ecological knowledge. Identified five stages in the formation of ecological culture: Creating a common culture, which reflects the values and life orientation, communicative, and reflective activities, personal and creative design activity; Creating a professional culture that provides professional, methodical and social competence, personallevel of professional growth; development of a common environmental culture that embraces life, environmental and professional orientation, environmental awareness, environmental behavior; formation of ecological culture of a particular industry specialist; formation of individual personality of ecological culture, defines the individual style of conscious activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)3-3 + П. р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського