РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414614<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зварич І. 
Впровадження стандартів оцінювання педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США / І. Зварич // Вища шк.. - 2012. - № 2. - С. 42-51. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Відзначено, що у США немає єдиної централізованої системи оцінювання педагогічної компетентності викладачів та контролю їх педагогічної діяльності, тому ВНЗ самостійно вирішують питання визначення якості рівня знань, умінь і навичок педагогів. Розглянуто норми підтвердження ступеня магістра для викладачів у ВНЗ США. Зазначено, що однією з вимог підтвердження ступеня магістра є відеозапис процесу викладання ними навчальної дисципліни, і ці відеоматеріали з портфоліо викладача вивчаються і обговорюються працівниками освіти, експертами, адміністрацією навчального закладу. Виявлено способи та цілі використання стандартів оцінювання педагогічної компетентності викладачів на прикладі каліфорнійського університету Сен Макос, університету Луїсвіля, університету Міннесота-Далас та ін. Висвітлено різні методи, підходи та критерії для оцінювання педагогічної компетентності. З метою грунтовного вивчення відеоматеріалів педагогів і впровадження стандартів оцінювання їхньої педагогічної компетентності застосовують цифровий відео проект „Край”, який легко використовують викладачі-початківці як зв’язок між процесом викладання навчальної дисципліни та професійною діяльністю майбутніх фахівців. Розглянуто також відео проект „Відчини двері” – відеоматеріал із супроводжувальним текстом і коментарями, що вносять відповідні роз’яснення для експертів. Підсумовано, що впровадження стандартів педагогічної компетентності викладачів та одержання підтвердження ступеня магістра – це процес, який відображає модернізацію вищої освіти та реорганізацію ВНЗ.

Отмечено, что в США нет единой централизованной системы оценки педагогической компетентности преподавателей и контроля их педагогической деятельности, поэтому ВУЗ самостоятельно решают вопрос определения качества уровня знаний, умений и навыков педагогов. Рассмотрены нормы подтверждения степени магистра для преподавателей в ВУЗ США. Отмечено, что одним из требований подтверждения степени магистра является видеозапись процесса преподавания ими учебной дисциплины и эти видеоматериалы с портфолио преподавателя изучаются и обсуждаются работниками образования, экспертами, администрацией учебного заведения. Выявлены способы и цели использования стандартов оценки педагогической компетентности преподавателей на примере калифорнийского университета Сен Макос, университета Луисвиль, университета Миннесота-Даллас. Освещены различные методы, подходы и критерии оценки педагогической компетентности. С целью детального изучения видеоматериалов педагогов и внедрения стандартов оценки их педагогической компетентности применяют цифровой видеопроект "Край", который легко используют начинающие преподаватели как связь между процессом преподавания учебной дисциплины и профессиональной деятельностью будущих специалистов. Описан также видео проект "Открой дверь" - видеоматериал с сопроводительным текстом и комментариями, которые вносят соответствующие разъяснения для экспертов. Итак, внедрение стандартов педагогической компетентности преподавателей и получение подтверждения степени магистра – это процесс, который отражает модернизацию высшего образования и реорганизации ВУЗ.

It is noted that the U.S. has no single, centralized system of assessment of pedagogical competence of teachers and monitor their academic work, so the universities are free to decide to determine the quality level of knowledge and skills of teachers.Considered the norm for the confirmation of the degree of Master teachers in U.S. universities. It is noted that one of the requirements of the degree of Master Confirmation is a video of the process of teaching them discipline and these videos with teacher portfolios are studied and discussed by educators, experts, the administration of the institution. Revealed how the use of standards and goals assessment of pedagogical competence of teachers as an example the University of California in September Makos, University of Louisville, University of Minnesota, Dallas and others. Covered a variety of methods and approaches and criteria for evaluating teacher competence. In order to study the detailed video and introduction of standards for teachers to assess their teaching competence use a digital video project "The Edge", which is easy to use novice teachers as a link between the process of teaching the discipline and profession of the future specialists. Highlighted as a video project, "Open Door" - a video with accompanying text and comments that make an explanation for the experts. Thus, the introduction of standards of teaching competence of teachers and a master's degree confirmation, a process that reflects the modernization and restructuring of higher education institutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ч484(7СПО) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського