РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414587<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мартынова Р. Ю. 
Психологические особенности восприятия и осмысления научного текста на профессионально-речевом этапе интегрированного обучения иностранным языкам / Р. Ю. Мартынова // Наука і освіта. - 2011. - № 10. - С. 34-40. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Проанализированы основные проблемы с осмыслением содержания текста на иностранном языке студентами неязыковых специальностей на профессионально-речевом этапе, основной единицей которого является научный текст. Констатировано, что его восприятие станет доступным при условии активизации возможно большего числа анализаторов: зрительного, речедвигательного, слухового, моторнодвигательного. Исследована трехуровневая модель обучения чтению научных текстов на изучаемом языке: осмысление текста обеспечивается в: полностью адаптированной версии, основанной на знакомом языковом материале; частично адаптированной версии, основанной на предыдущем и частично новом речевом материале; неадаптированной версии, основанной на всем предыдущем языковом материале, который остался из того же первоисточника.

Проаналізовано проблему осмислення змісту тексту іноземною мовою студентами немовних спеціальностей на професійно-мовному етапі, основною одиницею якого є науковий текст. Констатовано, що його сприйняття стане доступним за умови активізації можливо більшого числа аналізаторів: зорового, артикуляційного, слухового, моторнорухового. Досліджено триступеневу модель навчання читання наукових текстів на мові, що вивчається: осмислення тексту забезпечується повністю адаптованою версією, заснованою на знайомому мовному матеріалі, частково адаптованою версією, заснованою на попередньому та частково новому мовному матеріалі, неадаптованою версією, заснованою на всьому попередньому мовному матеріалі, який залишився з того ж першоджерела.

As a results of conducted analysis it became clear that unit the of teaching foreign professional speech is a scientific text. Perception on the text will be available for the majority of students in terms of activating as many analyzes as it is possible^ visual - when they read it, speech-motor and acoustic - when they listen to the comments of its main content, and motor - when they write its main ideas. Comprehension of the text is achieved if it is given in the form of: a) fully adapted version based on known linguistic material; b) partly adapted version based on known and partly new linguistic material from an original source: and c) unadapted version based on all known material and the taken from the same source.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.370 + Ю944.1-513

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського