РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414570<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Хімчук Л. І. 
Психолого-педагогічні аспекти розвитку технічного мислення в учнів I - IV класів / Л. І. Хімчук // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 452-455. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему розвитку технічного мислення (ТМ) в учнів початкових класів. Проаналізовано основні наукові напрями дослідження даної проблеми, в яких висвітлено значення позитивних емоційних процесів у навчальній діяльності, діагностування рівня розвитку ТМ, в основі якого є його трикомпонентна структура, зокрема розвиток в учнів понятійно-образного компонента; значення комбінаторної діяльності (збирання машин), вирішення творчих завдань. Охарактеризовано зміст поняття "технічне мислення" і визначено наступні види ТМ: винахідництво, раціоналізація, конструювання, робота в технічних гуртках з моделювання приладів і машин. Акцентовано увагу на можливості розвитку ТМ в дитячому віці в аспекті використання тренінгу, в якому винахідницькі завдання є валідними для учнів підліткового віку й об'єднуються в тематичні сфери та підгрупи.

Рассмотрена проблема развития технического мышления (ТМ) учащихся начальных классов. Проанализированы основные научные направления исследования данной проблемы, в которых освещены значение положительных эмоциональных процессов в учебной деятельности; диагностирование уровня развития ТМ, в основе которого находится его трехкомпонентная структура, в частности развитие в учащихся понятийно-образного компонента; значение комбинаторной деятельности (сборка машин); решение творческих задач. Охарактеризовано содержание понятия "техническое мышление" и определены следующие виды ТМ: изобретательство, рационализация, конструирование, работа в технических кружках по моделированию приборов и машин. Акцентировано внимание на возможности развития ТМ в детском возрасте в аспекте использования тренинга, в котором изобретательские задачи являются валидными для учащихся подросткового возраста и объединяются в тематические сферы и подгруппы.

The article raises problems of developing technical thinking of the I - IV th - grade pupils. It characterizes the concept "technical thinking"; analyzes some basic scientific directions of research on this problem. Particular attention is paid to a possibility of developing technical thinking in childhood.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського