РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414558<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Стрілець С. І. 
Інноваційна складова в гуманітарних національних проектах / С. І. Стрілець // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 414-417. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Уточнено зміст поняття "інновація", окреслено змістову компоненту поняття "інноваційні педагогічні технології", а також ключові поняття означуваної проблеми, зроблено порівняльну характеристику понять "інновація" та "новація". Актуалізовано трьохаспектний характер інновацій: зміна, процес, упровадження; рівні структурованості за змістом діяльності та суб'єкт-об'єктного відношення. Розкрито основні методологічні вимоги, яким має відповідати кожна інноваційна технологія навчання. Проаналізовано основні групи інноваційних педагогічних технологій, що оптимізують якість підготовки спеціалістів на рівні міжнародних стандартів, в основу яких покладено цілісні моделі НВП, засновані на діалектичній єдності методології та засобів її здійснення.

Уточнено содержание понятия "инновация", очерчен содержательный компонент феномена "инновационные педагогические технологии", а также ключевые понятия исследуемой проблемы. Сделана сравнительная характеристика понятий "инновация" и "новация". Актуализирован трехаспектный характер инноваций: изменение, процесс, внедрение; уровни структурированности по содержанию деятельности и субъект-объектным отношениям. Раскрыты основные методологические требования, которым должна соответствовать каждая инновационная технология обучения. Проанализированы основные группы инновационных педагогических технологий, оптимизирующих качество подготовки специалистов на уровне международных стандартов, в основу которых положены целостные модели НПП, основанные на диалектическом единстве методологии и средств ее осуществления.

The article defines the concept of "innovation", "innovative educational technology"; shows difference between certain dates. It reveals some basic methodological requirements any educational technology must meet. The author analyzes the main groups of innovative educational technologies that enhance the quality of training at the level of international standards, which are based on the holistic model of educational process based on a dialectical unity of methodology and means of their implementation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського