РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414556<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Степанова Т. М. 
Наступність і перспективність у модернізації сучасної дошкільної ланки освіти / Т. М. Степанова // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 408-411. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито сутність понять "наступність", "перспективність" та їх роль у модернізації дошкільної освіти. Визначено змістовий аспект наступності між дошкільним навчальним закладом і початковою школою, зокрема акцентовано увагу на грунтовній обізнаності учителів перших класів зі змістом базового компоненту дошкільної освіти, варіативними та тематичними програмами розвитку, виховання і навчання дітей, методиками навчально-виховної роботи в дошкільному закладі. Проаналізовано навчально-методичні документи щодо дотримання принципів наступності та перспективності у змісті навчання і виховання дітей. Зроблено теоретичний аналіз досліджень вітчизняних науковців з даної проблематики, сформульовано педагогічні умови для забезпечення наступності двох освітніх ланок та визначено напрями, які сприяли б реалізації шести принципів наступності та перспективності.

Раскрыта сущность понятий "преемственность", "перспективность" и их роль в модернизации дошкольного образования. Определен содержательный аспект преемственности между дошкольным учебным учреждением и начальной школой, в частности акцентировано внимание на основательной осведомленности учителей первых классов с содержанием базового компонента дошкольного образования, вариативными и тематическими программами развития, воспитания и обучения, методиками учебно-воспитательной работы в дошкольном учреждении. Проанализированы учебно-методические документы по соблюдению принципов преемственности и перспективности в содержании обучения и воспитания детей. Сделан теоретический анализ исследований отечественных ученых по данной проблематике, сформулированы педагогические условия для обеспечения преемственности двух образовательных звеньев и определены направления, которые способствовали бы реализации шести принципов преемственности и перспективности.

The article reveals the essence of the concepts "continuity" and "availability"; shows conditions of continuity in work of preschool and primary link of education; outlines the role of teaching children on the propaedeutic level that ensures their lytic development during transitional age periods; defines directions of realization of continuity principles, availability and heredity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч414(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського