Луцан Н. І. Взаємозв'язок дошкільної та передшкільної освіти в західному регіоні України / Н. І. Луцан // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 236-238. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто проблему готовності дітей до навчання у школі на Західній Україні, зокрема в Галичині. Наведено статистичні дані щодо відвідування дошкільних закладів дітьми п'ятирічного віку в Івано-Франківській області. Констатовано, що соціально-педагогічні умови, що склалися в Україні, вимагають розв'язання основної суперечності, яка виникла в системі безперервної освіти, а саме виникнення самостійного етапу між дошкільною і початковою освітою - перед дошкільної освіти. Запропоновано шляхи вирішення даної проблеми як на теоретичному, так і прикладному рівнях. Окреслено актуальні питання підготовки спеціалістів до роботи з дітьми, які не відвідують дошкільний навчальний заклад. Обгрунтовано доцільність здійснення професійної підготовки педагогів, зокрема введення до навчального плану ВНЗ спеціальності "Початкове навчання" спецкурсу "Передшкільна освіта - складова безперервної освіти". Рассмотрена проблема готовности детей к школе на Западной Украине, в частности в Галичине. Приведены статистические данные о посещении дошкольных учреждений детьми пятилетнего возраста в Ивано-Франковской области. Констатировано, что социально-педагогические условия, которые сложились в Украине, требуют решения основного противоречия, которое возникло в системе непрерывного образования, а именно возникновение самостоятельного этапа между дошкольным и начальным образованием - предшкольного образования. Предложены пути решения данной проблемы как на теоретическом, так и прикладном уровнях. Определены актуальные вопросы подготовки специалистов для работы с детьми, которые не посещают дошкольное учебное заведение. Обоснована целесообразность осуществления профессиональной подготовки педагогов, в частности введение в учебный план ВУЗ специальности "Начальное обучение" спецкурса "Предшкольное образование - составная непрерывного образования". The article raises the problem of children's readiness for school; outlines some actual questions of training specialists for work with children not going to preschool establishments; substantiates expedience of realizing professional training of teachers. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР3) + Ч411.389
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|