РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414485<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Іщенко Л. В. 
Формування пізнавальної активності дошкільників у процесі навчання дітей елементів математики / Л. В. Іщенко // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 169-172. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування пізнавальної активності дітей, як одного з факторів їх розумового розвитку. Надано визначення поняття "пізнавальна активність". Підкреслено, що без спеціального комплексного впливу пізнавальна активність не переходить в адекватну діяльність, як наслідок відсутності керування виникає зниження ефективності мислення. Проаналізовано форми та методи навчання елементів математики, які ефективно впливають на формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку, зокрема: логіко-математичні завдання, вправи з елементами пошукової діяльності, дидактичні ігри, задачі, задачі-жарти, лічилки, загадки математичного змісту.

Рассмотрена проблема формирования познавательной активности детей, как одного из факторов их умственного развития. Дано определение понятия "познавательная активность". Подчеркнуто, что без специального комплексного воздействия познавательная активность не переходит в адекватную деятельность, как следствие отсутствия управления возникает снижение эффективности мышления. Проанализированы формы и методы обучения элементам математики, которые эффективно влияют на формирование познавательной активности детей старшего дошкольного возраста, в частности: логико-математические задачи, упражнения с элементами поисковой деятельности, дидактические игры, задачи, задачи-шутки, считалки, загадки математического содержания.

The problem of formation of the cognitive activity of children as a factor in their mental development. Given the definition of "cognitive activity". It was stressed that without a special complex influence cognitive activity does not go to work adequately, as a consequence there is no loss of efficiency of management thinking. The forms and methods of teaching the elements of mathematics, which effectively influence the formation of the cognitive activity of children under school age, in particular,logical-mathematical problems, exercises with elements of search activity, educational games, goals, objectives, jokes, rhymes, riddles, mathematical content.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.383

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського