РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414395<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Скитская Л. В. 
Трудности коммуникативного общения старших дошкольников как психолого-педагогическая проблема / Л. В. Скитская // Наука і освіта. - 2012. - № 1. - С. 52-55. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Приведено определение понятия "затрудненное общение", рассмотрены характеристики трудностей, возникающих при межличностном взаимодействии в процессе общения детей, и дана классификация обуславливающих их причин. Охарактеризованы взаимосвязанные уровни в структуре индивидуального коммуникативного потенциала ребенка: базовый, содержательный, операциональный, рефлексивный, и выделены основные коммуникативные трудности детей, вызванные недостаточным развитием какого-либо из этих уровней. С целью нейтрализации коммуникативных трудностей у старших дошкольников рекомендовано проводить с ними коррекционную работу по улучшению приемов коммуникативного общения и развивать у них рефлексию по отношению к себе как к субъекту коммуникативного общения.

Наведено визначення поняття "утруднене спілкування", розглянуто характеристики труднощів, що виникають за умов міжособистісній взаємодії в процесі спілкування дітей, і надано класифікацію причин, що їх обумовлюють. Охарактеризовано взаємопов'язані рівні в структурі індивідуального комунікативного потенціалу дитини: базовий, змістовний, операціональний, рефлексивний, та виділено основні комунікативні труднощі дітей, що викликані недостатнім розвитком якогось з означених рівнів. З метою нейтралізації комунікативних труднощів у старших дошкільників рекомендовано проводити з ними корекційну роботу з поліпшення прийомів комунікативного спілкування і розвивати у них рефлексію по відношенню до себе як до суб'єкта комунікативного спілкування.

The article analyzes reasons of complicated communicative association. The author discloses four interconnected levels in the structure of communicative potential of child's personality. Due to the structure of individual communicative potential of the person, the article substantiates basic communicative difficulties of children in the course of communication.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю983.401.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського