Тарарака Т. В. Сущность и особенности управления учебно-воспитательным комплексом "Детский сад - школа I - III ступени" / Т. В. Тарарака // Наука і освіта. - 2011. - № 8. - С. 150-152. - Библиогр.: 8 назв. - рус.Проанализированы сущность, цель, принципы и особенности управления учебно-воспитательным комплексом "Детский сад - школа I - III ступени". Рассмотрены пути совершенствования системы управления комплексом в целом и его отдельными компонентами. Выделены и охарактеризованы принципы управления деятельностью комплекса: единство единоначалия и коллегиальности, системность и целостность, личностно-ориентированный подход к каждому члену коллектива, сотрудничество всех участников учебно-воспитательного процесса, работа в режиме творческого поиска. Разработаны рекомендации по совершенствованию системы управления комплексом. Проаналізовано сутність, мету, принципи та особливості управління навчально-виховним комплексом "Дитячий садок - школа I - III ступеня". Розглянуто шляхи вдосконалення системи управління комплексом в цілому та його окремими компонентами. Виділено та охарактеризовано принципи управління діяльністю комплексу: єдність єдиноначальності та колегіальності, системність і цілісність, особистісно-орієнтований підхід до кожного члена колективу, співпраця всіх учасників навчально-виховного процесу, робота в режимі творчого пошуку. Розроблено рекомендації щодо удосконалення системи управління комплексом. The article analyzes the essence, purpose, principles and peculiarities of administrating an educational complex "Kindergarten - School of the I - III grade levels"; demonstrates some ways of improving the system of administrating the complex on the whole and its separate structural components. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.41 + Ч411.52
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|