РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414359<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кордонова А. В. 
Самообучение иностранным языкам в условиях становления новой образовательной парадигмы / А. В. Кордонова // Наука і освіта. - 2011. - № 8. - С. 75-78. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Сделан теоретический анализ исследования самообучения в трудах отечественных ученых в контексте актуализации поиска прогрессивных педагогических технологий, методов и способов активизации учебной деятельности студентов. Представлена компаративная характеристика процессов самообучения и организованного обучения иностранному языку, которая проявляется в постановке целей обучения, смысловым и структурным содержанием и методами усвоения, формами контроля усвоенного материала. Подчеркнуто, что самообучение иностранным языкам является структурным компонентом самообразования личности и реализуется по тем же направлениям, что и организованное обучение, но инициируется и осуществляется студентами по собственным учебным планам.

Зроблено теоретичний аналіз проблеми самонавчання в працях вітчизняних вчених у контексті актуалізації пошуку прогресивних педагогічних технологій, методів і способів активізації навчальної діяльності студентів. Подано компаративну характеристику процесів самонавчання та організованого навчання іноземної мови, яка виявляється у постановці цілей навчання, смисловим і структурним змістом, методами засвоєння та формами контролю засвоєного матеріалу. Підкреслено, що самонавчання іноземних мов є структурним компонентом самоосвіти особистості і реалізується за тими ж напрямками, що і організоване навчання, але ініціюється та здійснюється студентами за власними навчальними планами.

The article emphasizes importance of students' self-education in terms of formation of a new educational paradigm; analyzes the differences between two processes: independent learning and organized education; establishes peculiarities of self-learningof foreign language.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського