РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414340<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Аннєнкова І. П. 
Критерії і показники якості освіти у ВНЗ / І. П. Аннєнкова // Наука і освіта. - 2011. - № 8. - С. 4-7. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто критерії якості освіти у ВНЗ. Виокремлено на основі процесного підходу три групи критеріїв: критерії якості результату освітнього процесу, які дозволяють визначити рівень підготовленості майбутніх фахівців; критерії якості умов протікання освітнього процесу, в якому оцінюються потенціал абітурієнтів ВНЗ, кадровий потенціал, дидактичне забезпечення, інформаційний і бібліотечний ресурси, емоційне відношення студентів і співробітників до соціальних умов, матеріально-технічне забезпечення, науковий і інноваційний потенціал; критерії якості реалізації освітнього процесу, в якому виділено такі блоки: стратегія розвитку ВНЗ, загальний менеджмент. Окреслено перспективні напрями дослідження, зокрема формалізація критеріїв оцінки якості вищої освіти (кваліметричні показники).

Рассмотрены критерии качества образования в ВУЗ. Выделены на основе процессного подхода три группы критериев: критерии качества результата образовательного процесса; критерии качества условий протекания образовательного процесса, в котором оценивается потенциал абитуриентов ВУЗ, кадровый потенциал, дидактическое обеспечение, информационный и библиотечный ресурсы, эмоциональное отношение студентов и сотрудников к социальным условиям, материально-техническое обеспечение, научный и инновационный потенциал; критерии качества реализации образовательного процесса, в котором выделены следующие блоки: стратегия развития ВУЗ, общий менеджмент. Определены перспективные направления исследования, в частности формализация критериев оценки качества высшего образования (квалиметрические показатели).

The article discusses criteria for the quality of education at the university. Three groups of criteria are selected on the basic of the process approach^ criteria for the quality of educational process result, criteria for the quality of conditions of educational process, criteria for the quality of realization of educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського