РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414255<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Богуш А. М. 
Розвиток особистості дитини в ігрових мовленнєвих ситуаціях / А. М. Богуш, Н. І. Луцан // Наука і освіта. - 2011. - № 5. - С. 3-5. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито вплив ігрових мовленнєвих ситуацій на розвиток особистості дитини дошкільного віку. Визначено поняття ситуації, ігрової мовленнєвої ситуації, класифіковано їх види (природні та навчальні), систему ознак. Наведено схеми класифікацій ігрових мовленнєвих ситуацій, розглянуто їх групи (ситуації розвитку діалогічного і монологічного мовлення) та системи, що існують у дошкільній лінгводидактиці. Охарактеризовано підходи до класифікації ігрових мовленнєвих ситуацій (інсценування на основі готових текстів, рольова гра на основі ілюстрацій, навчальні ситуації). Ігрову мовленнєву ситуацію розглянуто як штучно змодельовані ігрові обставини за змістом знайомих художніх творів (казок) або епізодів життя дитини та створені для цього умови їх реалізації, що стимулюють і активізують мовленнєве спілкування дітей, сприяють розвитку діалогічного і монологічного мовлення. З'ясовано, що ігрові мовленнєві ситуації посідають значне місце в роботі з розвитку мовлення дітей дошкільного віку.

Раскрыто влияние игровых речевых ситуаций на развитие личности ребенка дошкольного возраста. Определено понятие ситуации, игровой речевой ситуации, классифицированы их виды (естественные и учебные), система признаков. Приведены схемы классификаций игровых речевых ситуаций, рассмотрены их группы (ситуации развития диалогической и монологической речи) и системы, существующие в дошкольной лингводидактике. Охарактеризованы подходы к классификации игровых речевых ситуаций (инсценировка на основе готовых текстов, ролевая игра на основе иллюстраций, учебные ситуации). Игровые речевые ситуации рассмотрены как искусственно смоделированные игровые условия, основанные на содержании знакомых художественных произведений (сказок) или эпизодов из жизни ребенка, и созданные для этого условия их реализации, которые стимулируют и активизируют речевое общение детей, содействуют развитию диалогической и монологической речи. Выяснено, что игровые речевые ситуации занимают значительное место в работе по развитию речи детей дошкольного возраста.

Influence of playing vocal situations is Exposed on development of personality of child of preschool age. The concept of situation is certain, to the playing vocal situation, their kinds (natural and educational), system of signs, are classified. The charts of classifications of playing vocal situations are resulted, their groups (situations of development of the dialogic and monologue broadcasting) and systems, existing in preschool. Going is described near classification of playing vocal situations(staging on the basis of the prepared phototypography role game on the basis of illustrations, educational situations). Playing vocal situations are considered as the artificially modeled playing terms, based on maintenance of the acquainted artistic works (fairy-tales) or episodes from life of child, are created for this condition their realization which stimulate and activate vocal intercourse of children assist development of dialogic and monologic vocal. It is found out that playing vocal situationsoccupy a considerable place in-process on development speech of children of preschool age.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського