РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414239<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Симодейко С. І. 
Самоменеджмент майбутніх учителів початкових класів як педагогічна проблема / С. І. Симодейко // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 209-211. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано шляхи формування професійного самоменеджменту майбутніх учителів початкових класів в контексті забезпечення умов для підготовки вмотивованого, інформованого студента. Узагальнено основні складові структури самоменеджменту. Експериментально досліджено з використанням методу "Альпи" рівень оволодіння студентами навичками організації навчального часу. Визначено напрями вдосконалення підготовки студентів: необхідність надання студентам "права голосу" в питаннях визначення цілей освіти, її змісту та методів навчання, поступове перетворення навчання в самонавчання, зміна функцій викладача, перетворення студентів з пасивних об'єктів педагогічних зусиль на активних суб'єктів - учасників навчального процесу, спільна робота студентів над завданнями проблемного характеру, інформатизація навчального процесу, удосконалення системи контролю. Виокремлено основні форми інтенсифікації навчального процесу та спрогнозовано напрямки подальших досліджень.

Обоснованы пути формирования профессионального самоменеджмента будущих учителей начальных классов в контексте обеспечения условий для подготовки мотивированного, информированного студента. Обобщены основные составляющие структуры самоменеджмента. Экспериментально исследован с использованием метода "Альпы" уровень овладения студентами навыков организации учебного времени. Определены направления совершенствования подготовки студентов: необходимость предоставления студентам "права голоса" в вопросах определения целей образования, его содержания и методов обучения, постепенное превращение обучения в самообучение, изменение функций преподавателя, преобразование студентов из пассивных объектов педагогических усилий на активных субъектов - участников учебного процесса, совместная работа студентов над задачами проблемного характера, информатизация учебного процесса, совершенствование системы контроля. Выделены основные формы интенсификации учебного процесса и спрогнозированы направления дальнейших исследований.

The article substantiates ways forming professional self-management of future primary school teachers; ascertains constituents of self-management; outlines directions of improving preparation of students related to intensification of educational process and activation of their participating in it.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського