РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414188<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бурцева І. І. 
Рольова гра як технологія роботи зі студентами у площині ціннісно-смислових орієнтацій молоді / І. І. Бурцева // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 38-40. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На думку автора, питання доцільності використання рольової гри в освітньому процесі є актуальним з точки зору феномену таких ігор як техніки педагогічної роботи зі студентською молоддю та різновидом інтерактивного навчання, теоретичні аспекти якого мало вивчені. Розглянуто особливості використання рольової гри на заняттях з педагогіки (на прикладі гри "Зроби крок уперед"). Проаналізовано переваги й ризики подібної гри. Подано рекомендації щодо використання рольових ігор у навчально-виховному процесі класичного ВНЗ, головними з яких є: урахування віку, психічного стану, соціального становища, сімейного стану, національності учасників.

По мнению автора, вопрос целесообразности использования ролевой игры в образовательном процессе является актуальным с точки зрения технологии таких игр как техники педагогической работы со студенческой молодежью и разновидностью интерактивного обучения, теоретические аспекты которого мало изучены. Рассмотрены особенности использования ролевой игры на занятиях по педагогике (на примере игры "Сделай шаг вперед"). Проанализированы преимущества и риски подобной игры. Даны рекомендации по применению ролевых игр в учебно-воспитательном процессе классического ВУЗ, среди которых приоритетными названы: учет возраста, психического состояния, социального положения, семейного положения, национальности участников.

The article deals with one of the most effective techniques of interactive education - the role play. There are described some peculiarities of using the role play in Pedagogics classes (at the example of the role play "Make one Step ahead"). The advantages and risks of such a game are analyzed. The recommendations on using role plays in educational and upbringing process of classical higher educational institution are given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.0 + Ч481.385.859

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського