РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414036<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Колодич О. Б. 
Формування мовленнєвої компетентності як засобу соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку в сучасному суспільстві / О. Б. Колодич // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 194-197. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто принципи формування мовленнєвої компетентності як засобу соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку в сучасному суспільстві. Приведено порівняння змісту понять "компетенція" і "компетентність", виділено сутнісні характеристики цих понять. Досліджено розвиток мовної компетентності. Акцентовано увагу на комунікативному підході до навчання іншомовного спілкування дітей молодшого шкільного віку. Виокремлено такі поняття комунікативної компетентності як вербально-комунікативна компетентність, лінгвістична компетенція, невербальна комунікативна компетентність. Визначено елементи комунікативної компетентності, необхідної для подальшої соціальної адаптації молодших школярів. Доведено, що комунікативний підхід до вивчення іноземних мов спрямований на розвиток умінь та навичок у молодших школярів практично використовувати реальну, "живу" мову і покликаний навчати не маніпулюванню мовними структурами, а усвідомленому поєднанню цих структур з їх комунікативними функціями в повсякденних ситуаціях спілкування.

Рассмотрены принципы формирования речевой компетентности как средства социально-психологической адаптации детей младшего школьного возраста в современном обществе. Осуществлено сравнение содержания понятий "компетенция" и "компетентность", выделены сущностные характеристики этих понятий. Исследовано развитие языковой компетентности. Сосредоточено внимание на коммуникативном подходе к обучению иноязычному общению детей младшего школьного возраста. Выделены такие понятия коммуникативной компетентности как вербально-коммуникативная компетентность, лингвистическая компетентность, невербальная коммуникативная компетентность. Очерчены элементы коммуникативной компетентности, необходимые для дальнейшей социальной адаптации младших школьников. Доказано, что коммуникативный подход к изучению иностранных языков направлен на развитие умений и навыков у младших школьников практически использовать реальную, "живую" речь и призван обучать не манипулированию языковыми структурами, а осознанному сочетанию этих структур с их коммуникативными функциями в повседневных ситуациях общения.

Principles of Verbal competence as a means of socio-psychological adaptation of children of primary school age in contemporary society. Performed comparing the content of the concepts of "competence" and "competence", identified the essential characteristics of these concepts. Investigated the development of linguistic competence. Focused attention on the communicative approach to teaching foreign language to communicate school-age children. Highlighted concepts such as communicative competence verbally communicative competence, linguistic competence, nonverbal communicative competence. Outlines the elements of the communicative competence necessary for social adaptation pupils. Proved that the communicative approach to language learning aims to develop skills in primary school children to use virtually real, ДliveФ speech and is designed to teach not manipulate linguistic structures and meaningful combination of these structures to their communicative functions in everyday communication situations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.33 + Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського