Царькова О. В. Стрес у підлітковому віці та шляхи його подолання / О. В. Царькова, Н. Й. Величко // Наука і освіта. - 2010. - № 3. - С. 157-161. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто проблему перебігу стресового стану в підлітковому віці. На підставі експерименту ( 52 учні 13 років: I група - 28, II група - 24 із шкіл с. Вознесенівка, Мелітопольського району, Запорізької області) проаналізовано зовнішні фактори, що можуть викликати стресовий стан, оцінено емоційний стан у період вікової кризи й одночасне виявлення стресу. Виявлено незадовільний психологічний стан і порушення емоційної сфери у більшості підлітків. Запропоновано дітям тренінгові вправи, спрямовані на подолання стресового стану. Наведено таблиці і рисунки, що показують результати використання методик діагностики емоційності, розвинутості відчуття гумору, нервово-психічного напруження до і після експерименту. Констатовано позитивну динаміку змін психологічного стану та емоційної сфери підлітків. Обгрунтовано ефективність використання тренінгів, що сприяють подоланню стресового стану та покращенню емоційної сфери дітей 13-ти років. Рассмотрена проблема протекания стрессового состояния в подростковом возрасте. На основе эксперимента (52 ученики 13 лет из школ с. Вознесеновка, Мелитопольского района, Запорожской области) проанализированы внешние факторы, которые могут вызвать стрессовое состояние, оценено эмоциональное состояние в период возрастного кризиса и одновременное выявление стресса. Выявлено неудовлетворительное психологическое состояние и нарушение эмоциональной сферы у большинства подростков. Предложено детям тренинговые упражнения, направленные на преодоление стрессового состояния. Помещены таблицы и рисунки, показывающие результаты использования методик диагностики эмоциональности, развитости чувства юмора, нервно-психического напряжения до и после эксперимента. Констатировано положительную динамику изменений психологического состояния и эмоциональной сферы подростков. Обоснована эффективность использования тренингов, способствующих преодолению стрессового состояния и улучшению эмоциональной сферы детей 13-ти лет. The article analyzes the problem of passing of stress state at teen age and its prophylaxis. A research task implies exposure of a stress state of 13-year-old teenagers as a parallel of age crisis. The author substantiates the used trainings directed at overcoming a stress state. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.521-69 + Ю983.402.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|