РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413785<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дончак А. М. 
Психологічні особливості спадкоємності поколінь у навчально-виховному процесі ВВНЗ / А. М. Дончак // Наука і освіта. - 2009. - № 9. - С. 91-93. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Виявлено варіанти взаємодії викладача-наставника і студента в навчально-професійній діяльності військового ВНЗ на матеріалах дослідження 382 викладачів ВІОНПУ та близько 600 студентів різних ВНЗ Одеси - майбутніх офіцерів запасу. Актуальність теми обгрунтовано поступовим переходом від репродуктивно-авторитарного типу спілкування між викладачем і студентом до освіти гуманістично-інноваційного типу зі збереженням кращих вітчизняних традицій. Описано результати теоретичного аналізу дослідно-експериментальної роботи. Визначено характеристики бажаної взаємодії наставників та військовослужбовців. Підсумовано, що проблема спадкоємності поколінь у взаємодії студента і викладача ВВНЗ має вирішуватися в ціннісно-смисловому аспекті їх спільної навчально-професійної діяльності.

Выявлены варианты взаимодействия преподавателя-наставника и студента в учебно-профессиональной деятельности военного вуза на материалах исследования 382 преподавателей ВИОНПУ и около 600 студентов различных вузов Одессы - будущих офицеров запаса. Актуальность темы обоснована постепенным переходом от репродуктивно-авторитарного типа общения между преподавателем и студеном к образованию гуманистическо-инновационного типа с сохранением лучших отечественных традиций. Описаны результаты теоретического анализа исследовательско-экспериментальной работы. Определены характеристики желательного взаимодействия наставников и военнослужащих. Подытожено, что проблема преемственности поколений во взаимодействии студента и преподавателя военного вуза должна решаться в ценностно-смысловом аспекте их общей учебно-профессиональной деятельности. Для дальнейшего научного поиска предложены изучение динамики формирования ценностной сферы личности студента, психологических механизмов и тенденций ценностного самоопределения студентов-будущих офицеров, разработка программы эффективного диагностико-коррекционного исследования ценностной сферы.

The article analyzes some variants of interaction between teacher and student. The study was held on the contingent of future officers. The author shows dependence o interaction quality on teacherТs pedagogical culture; reveals some typical variants of interaction between teacher and student in the educational activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994 + Ц4(4УКР)390-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського