РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413678<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Партико Т. Б. 
Прагнення до знань хронічно втомлених студентів-першокурсників / Т. Б. Партико // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 237-242. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено, яке місце серед психологічних особливостей студентів-першокурсників з високим ступенем хронічної втоми займає їх прагнення до знань. Виявлено, що пізнавальні потреби таких студентів нижчі, ніж у тих, хто має низький ступінь хронічної втоми. Акцентовано увагу на фізіологічному і когнітивному дискомфорті, на клінічних порушеннях емоційної сфери і зниженні мотивації спілкування, розглянуто пізнавальні потреби, творчу спрямованість особистості (креативність) та академічну успішність 66-ти студентів-першокурсників філософського факультету Львівського національного університету ім. І. Франка. З'ясовано, що креативність сприяє росту академічної автономності і зниженню фізіологічного дискомфорту, а академічна успішність досягається за когнітивного комфорту та низького психологічного стресу.

Исследовано, какое место среди психологических особенностей студентов-первокурсников с высокой степенью хронической усталости занимает их стремление к знаниям. Выявлено, что познавательные потребности таких студентов ниже, чем у тех, кто имеет низкую степень хронической усталости. Сосредоточивая внимание на физиологическом и когнитивном дискомфорте, клинических нарушениях эмоциональной сферы и снижении мотивации общения рассмотрены познавательные потребности, творческая направленность личности (креативность) и академическая успеваемость 66-ти студентов-первокурсников философского факультета Львовского национального университета им. И. Франко. Выяснено, что креативность способствует росту академической автономности и снижению физиологического дискомфорта, а академическая успеваемость достигается при когнитивном комфорте и низком психологическом стрессе.

Investigated the place among the psychological characteristics of first-year students with a high degree of fatigue is their desire for knowledge. Revealed that the cognitive needs of these students is lower than that of those who have a low degree offatigue. Focusing on the physiological and cognitive discomfort to clinical disorders of emotional sphere and reduce the motivation of communication are considered cognitive needs, the creative direction of the person (creativity), and Academic Achievement 66 freshmen philosophy department of the Lviv National University named after I. Franko. Found that creativity contributes to academic autonomy and reduce the physiological discomfort, and academic excellence achieved by the cognitive comfort and low psychological stress.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-69 + Ч481.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського