Гаращенко Л. В. Підготовка спеціалістів з дошкільної освіти до здоров'язбережувальної діяльності / Л. В. Гаращенко // Наука і освіта. - 2010. - № 7. - С. 51-55. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.На основі інтегративного підходу розкрито завдання та специфіку підготовки майбутніх вихователів до здоров'язберігальної діяльності в сучасному дошкільному навчальному закладі. Встановлено важливі фактори готовності студентів до здоров'язберігальної діяльності. Зроблено акцент на діяльнісному компоненті здоров'язберігальної діяльності. На основе интегративного подхода раскрыты задача и специфика подготовки будущих воспитателей к здоровьезберегающей деятельности в современном дошкольном учебном заведении. Установлено важные факторы готовности студентов к здоровьезберегающей деятельности. Сделан акцент на деятельностном компоненте такой деятельности. On the basis of the integrative approach disclosed the problem and the specific training of future teachers to health-saving activity in a modern nursery school. It's established the important factors of students' readiness to health-saving activity. It's focused on the activity components of such activities. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.2 + Ч489.518.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|