Михайлова Л. Підготовка майбутніх вихователів до розвитку розмовного мовлення дітей / Л. Михайлова // Наука і освіта. - 2009. - № 4. - С. 115-116. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Визначено базовий мінімум змісту мовної підготовки студентів, який забезпечуватиме професійну комунікативну готовність майбутніх вихователів до різноманітних видів мовленнєвої та мовленнєво-ігрової діяльності з дітьми. З'ясовано складові комунікативної компетенції. Наведено вимоги щодо мовленнєвої компетенції випускника дошкільного закладу. Розглянуто критерії професійно-комунікативної готовності (лінгводидактичну, мовну та мовленнєву компетенції). Описано експеримент, педагогічними умовами якого є занурення студентів в активну мовленнєву діяльність, забезпечення міжпредметних зв'язків у викладанні фахових дисциплін щодо збагачення словника студентів, залучення студентів до науково-дослідницької роботи з лінгводидактики тощо. Одержані результати засвідчили позитивний вплив експериментальної методики на формування професійної комунікативної готовності студентів до розвитку розмовного мовлення дітей. Определен базовый минимум содержания языковой подготовки студентов, который будет обеспечивать профессиональную коммуникативную готовность будущих воспитателей в различных видов речевой и разговорно-игровой деятельности с детьми. Выяснены составляющие коммуникативной компетенции. Приведены требования относительно языковой компетенции выпускника дошкольного заведения. Рассмотрены критерии профессионально-коммуникативной готовности (лингводидактическую, языковую и речевую компетенции). Описан эксперимент, педагогическими условиями которого выступили погружение студентов в активную речевую деятельность, обеспечение межпредметных связей в преподавании профессиональных дисциплин по обогащению словаря студентов, привлечения студентов к научно-исследовательской работы по лингводидактики т.д. Полученные результаты показали положительное влияние экспериментальной методики на формирование профессиональной коммуникативной готовности студентов к развитию разговорной речи детей. Is a base minimum content of the language training of students, who will provide professional communicative readiness of future teachers in different types of speech and voice-playing activities with children. It is found components of communicative competence. We present the requirements for language competence of graduates of pre-school establishments. The criteria and vocational communicative readiness (lingvo-didaktictic, language, and language competence). Experiments, pedagogical conditions which were made by immersing students in an active voice activities, ensuring inter-subject relationship in the teaching of professional disciplines to enrich students' vocabulary, involving students in research work on linguistics, etc. The results showed a positive effect of the experimental procedure on the formation of professional communication readiness of students to develop speaking children. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.518.1 + Ш141.14-913.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|