Дацун О. В. Особливості психологічної діагностики емоційного стану дітей на уроках / О. В. Дацун // Наука і освіта. - 2009. - № 8. - С. 109-112. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто деякі аспекти проблематики розробки та застосування психодіагностичних процедур, спрямованих на визначення параметрів емоційної сфери особистості. Визначено проблемні аспекти дослідження емоційного стану дитини стосовно її спілкування чи діяльності. Розглянуто розроблену автором методику діагностування емоційного ставлення дітей до процесу навчання, проведено перевірку її надійності та валідності. Рассмотрены некоторые аспекты проблематики разработки и применения психодиагностических процедур, направленных на определение параметров эмоциональной сферы личности. Определены проблемные аспекты исследования эмоционального состояния ребенка относительно его общения или деятельности. Рассмотрена разработанная методика диагностирования эмоционального отношения детей к процессу учебы, проведена проверка ее надежности и валидности. The article analyzes some aspects of development and application of psychodiagnostic procedures. The author touches upon some problem aspects of investigating children's emotional state concerning some aspects of his \ her communication or activity; suggests the method of testing children's emotional state at the lessons. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-52
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|