РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413350<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Татаринова С. О. 
До проблеми формування логіко-математичних понять у практиці роботи дошкільного навчального закладу / С. О. Татаринова // Наука і освіта. - 2010. - № 8. - С. 148-151. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано рівень підготовки сучасних вихователів до формування логіко-математичних понять у дітей старшого шкільного віку в умовах чинної системи навчання і виховання в дошкільному навчальному закладі. Наведено результати анкетування, які дають узагальнене уявлення щодо сутності поняття "логіко-математична компетентність". Зазначено, що керуючи процесом пізнавальної діяльності дітей, педагог повинен використовувати різні підходи і створювати педагогічні ситуації, в яких необхідно підтримувати зацікавленість дітей об'єктом пізнання. За допомогою результатів анкетування визначено основні ускладнення у роботі вихователів з формування логіко-математичних понять у старших дошкільників у процесі пізнавальної діяльності.

Проанализирован уровень подготовки современных воспитателей к формированию логико-математических понятий у детей старшего школьного возраста в условиях действующей системы обучения и воспитания в дошкольном учебном заведении. Представлены результаты анкетирования, которые дают обобщенное представление о сущности понятия "логико-математическая компетентность". Указано, что управляя процессом познавательной деятельности детей, педагог должен использовать разные подходы и создавать педагогические ситуации, в которых необходимо поддерживать заинтересованность детей объектом познания. С помощью результатов анкетирования определены основные осложнения в работе воспитателей по формированию логико-математических понятий у старших дошкольников в процессе познавательной деятельности.

Analyzed the level of modern educators to the formation of logical and mathematical concepts in children under school age in the current system of training and education in pre-school. Presented survey results that give a consolidated view of the essence of the concept of "logical-mathematical competence".Indicated that managing the process of cognitive activity of children, the teacher must use a different approach and create pedagogical situations where it is necessary to maintain the interest of children's object of knowledge. Using the survey results identified major complications in the educators to create a logical and mathematical concepts in older preschool children in the process of cognitive activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.383

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського