Іванова В. Діагностика розвитку творчого мислення у дошкільному та молодшому шкільному віці / В. Іванова // Наука і освіта. - 2010. - № 2. - С. 213-218. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.Розглянуто комплексну методику емпіричного вивчення розвитку пізнавальної сфери, зокрема, творчого мислення в старшому дошкільному та молодшому шкільному віці, рівень розробленості питань, пов'язаних з формуванням особистості в стабільні періоди, є досить високим; малорозробленим та актуальним є вивчення "кризи 6 - 7-ми років", яка безпосередньо передує формуванню навчальної діяльності як провідної в молодших школярів. Визначено параметри, за якими досліджувався рівень розвитку когнітивної сфери дітей 4 - 5-ти років: розвиток сприймання, наочно-дійове та наочне-образне мислення, передумови вербального інтелекту з використанням проективних методик "Еталони", "Класифікація невербальна", "Вкладники до сюжетних картинок"; для 6 - 6,5 років - методики Дж. Равена, "Графічний диктант" Д. Б. Ельконіна, "Лабіринт" Л. А. Венгера; для 8-ми років - "Виключення четвертого", "Словесні пропорції". Для дослідження творчого мислення дітей 4 - 8-ми років використано тест Е. П. Торренса. Результати, одержані за допомогою методу поперечних зрізів, свідчать як про позитивну, так і негативну динаміку розвитку творчого мислення, обумовлені віковими й індивідуальними особливостями розвитку дітей, їх досвідом, рисами характеру. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.16 + Ю983.401.2 + Ю983.402.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|