РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413222<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Аносов І. П. 
Антрополого-методологічні рецепції поглиблення толерантності / І. П. Аносов, О. М. Сіман // Наука і освіта. - 2010. - № 1. - С. 4-5. - укp.

Розглянуто різні аспекти тлумачення поняття толерантності. Розкрито потенціал освіти у процесі поглиблення толерантності як способу набуття людиною свого образу у світі культури. З огляду на доцільність і необхідність теоретичних розробок толерантності у межах антропологізму висловлено думку про дослідження цього феномену науковцями різних галузей знання за допомогою міждисциплінарного синтезу й інтегративних способів, а також через новітні погляди на істину, що стосується таких її ознак як деабсолютизація, інтенційність, герменевтичність, діалогічність тощо. Наголошено також на необхідності методологічного обгрунтування суперечностей культурної динаміки розвитку людини та людства, на основі якої будуть створюватися освітньо-культурні системи, зміст яких не може бути однозначно адаптаційним: у них має затвердитися багатоваріантність вибору, духовне різноманіття і внутрішня діалектика засвоєння якомога більшого культурного простору для розширення можливостей розвитку особистості.

Рассмотрены различные аспекты толкования понятия толерантности. Раскрыто потенциал образования в процессе углубления толерантности как способа приобретения человеком своего образа в мире культуры. Учитывая целесообразность и необходимость теоретических разработок толерантности, в пределах антропологизма высказано мнение об исследовании этого феномена учеными разных отраслей знания с помощью междисциплинарного синтеза и интегративных способов, а также через новейшие взгляды на истину, что касается таких ее признаков как деабсолютизация, интенцийность, герменевтичность, диалогичность. Отмечено также необходимость методологического обоснования противоречий культурной динамики развития человека и человечества, на основе которой будут создаваться образовательно-культурные системы, содержание которых не может быть однозначно адаптационным: у них должно утвердиться многовариантность выбора, духовное многообразие и внутренняя диалектика усвоения как можно большего культурного пространства для расширения возможностей развития личности.

Different aspects of the interpretation of the notion of tolerance. Unleash the potential of education in the process of deepening tolerance as a way of acquiring the image of his person in the world culture. Given the expediency and necessity of theoretical development of tolerance within anthropological research suggested this phenomenon scientists from different fields of knowledge through interdisciplinary and integrative synthesis methods, as well as a new view of truth that applies to its characteristics such as where absolutization, intentsiynist, hermenevtychnist , dialogue, etc.. Also emphasized the need for a methodological study the dynamics of cultural differences as people and humanity, on which will create educational and cultural systems whose content can not be uniquely adaptable: they must establish itself speak of many choices, spiritual diversity and internal dialectic of learning as more cultural space for the empowerment of the individual.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю702.39 + Ч111.161

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського