Порядченко Л. А. Особливості навчання опису дітей старшого дошкільного віку / Л. А. Порядченко // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 124-128. - укp.Викладено тлумачення змісту терміна "опис" як функціонально- смислового типу мовлення. Запропоновано систематизований перелік методів та організаційних форм, що сприяють засвоєнню дитиною старшого дошкільного віку особливостей будови та побудови опису; збагаченню активного словника старшого дошкільника синтаксичним матеріалом, притаманним моделі монологічного повідомлення. Наведено конспект заняття, у процесі проведення якого використовується мовний зміст навчання опису та відповідні методи введення цього змісту в мовлення дітей. Изложено толкование содержания термина "описание" как функционально-смыслового типа речи. Предложен систематизированный перечень методов и организационных форм, которые способствуют усвоению ребенком старшего дошкольного возраста особенностей строения и построения описания; обогащению активного словаря старшего дошкольника синтаксическим материалом, присущим описанию модели монологического сообщения. Приведен конспект занятия, в процессе проведения которого используются языковое содержание обучения описанию и соответствующие методы введения этого содержания в речь детей. The article suggests a systematized list of methods and organizational forms which enable senior preschoolers' mastering features of structure and construction of description as a functional and semantic type of speech; enriching active vocabulary of senior preschoolers through syntactic material inherent in description as a special type of monologue. The author describes a lesson built up on linguistic contents of teaching description to children and proper methods of introduction in into it children's speech. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|