Горчакова О. А. Зародження та розвиток науково-педагогічної діяльності в античний період / О. А. Горчакова // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 35-39. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Висвітлено процес зародження науково-педагогічної діяльності в античну епоху у контексті розвитку науки та освіти найвищого рівня. Виявлено критерії продуктивності подібної діяльності. Констатовано, що в античну епоху успіх у науково-педагогічній діяльності зумовлювала різностороння, енциклопедична освіченість вчителя. Освещен процесс зарождения научно-педагогической деятельности в античный период в контексте развития образования и науки на высшем уровне. Выявлены критерии продуктивности подобной деятельности. Констатирован факт, что в античный период успех в научно-педагогической деятельности был обусловлен всесторонней, энциклопедической образованностью учителя. The article deals with the process of origin of scientific and pedagogical activity during the antique period in a context of development of education and a science top-level. Criteria of efficiency of similar activity are revealed. The fact is ascertained, that during the antique period the success in scientific and pedagogical activity has been caused by all-round, encyclopedic erudition of the teacher. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)32
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|