РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000411431<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бех І. 
Ціннісна сфера сучасної людини в контексті пріоритетів виховного процесу / І. Бех // Шлях освіти. - 2010. - № 4. - С. 8-9. - укp.

Окреслено соціальні й індивідуально-психологічні негативи, що віддзеркалюють особистість (егоцентризм, масове панування маніпулятивних суб'єкт-суб'єктних стосунків, непомірне користолюбство, потяги до слави та влади, тотальна духовна безпечність, свавілля). Виділено центральні позиції, на яких повинен будуватися сучасний виховний процес: перетворення сучасних форм філантропії у відповідні виховні технології, ціннісне збагачення природної захопленості суб'єкта різноманітними аспектами життя, спрямування особистості з дотриманням морального раціоналізму в культуру гідності, досягнення мети розвитку особистості з високим смисловим порогом, за організації виховного процесу опір на феномен ціннісного масштабу людини, коли вона сама покладає себе як граничний сенс і міру, виховання суб'єкта діяльності; формування в молодої особистості цілісної картини світу як основи її гуманізму. Підсумовано, що виділені конструктивні позиції мають стати основою розвивального виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352 + Ю937.232

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського