Огнев'юк В. Філософія освіти в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. Огнев'юк // Шлях освіти. - 2009. - № 4. - С. 2-6. - укp.Обгрунтовано необхідність всебічних і системних досліджень сфери освіти на підставі інтеграції різних наукових галузей. Розглянуто й охарактеризовано тенденції становлення та утвердження статусу та змісту філософії освіти. Проведено огляд дискусій щодо предметного поля досліджень філософії освіти, які розгорнулися у другій половині XX ст. серед представників різних філософсько-освітніх напрямів. Продемонстровано зумовлену логікою розвитку суспільства закономірність появи самостійної науки - освітології, об'єктом дослідження якої є філософія, історія та соціологія освіти, а предметом - наявні системи та підсистеми освіти. З метою визначення новітніх шляхів розвитку освітньої сфери висвітлено напрями наукових досліджень, у яких освітологія має зосередити свій науковий інструментарій. Акцентовано увагу на наукових методах і принципах, що застосовуються для вирішення завдань освітології. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю2 + Ю252:Ч30
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|