РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000411403<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сухомлинська О. 
Педагогічний дискурс ХІХ ст. - диференціація й інтеграція ідей / О. Сухомлинська // Шлях освіти. - 2009. - № 4. - С. 36-41. - укp.

В історичному контексті простежено напрями розвитку та стан освіти і педагогіки XVI - середини XVIII ст. Висвітлено й охарактеризовано сутність науково-педагогічних парадигм, що викристалізувалися у другій половині ХІХ ст., а саме: гуманістичної, природничо-наукової, вільного розвитку дитини, політико-соціальної, релігійно-консервативної та національної. Розглянуто процес формування української національної парадигми, що передбачала, насамперед розвиток мови, українських традицій, власної історії, поміркованої релігійності. Акцентовано увагу на тому, що педагогічні ідеї, які народилися у другій половині ХІХ ст., заклали основу сучасної вітчизняної педагогічної думки, всіх складових сьогоднішнього загальнонаукового, освітнього, педагогічного дискурсу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського