Сухомлинська О. Педагогічний дискурс ХІХ ст. - диференціація й інтеграція ідей / О. Сухомлинська // Шлях освіти. - 2009. - № 4. - С. 36-41. - укp.В історичному контексті простежено напрями розвитку та стан освіти і педагогіки XVI - середини XVIII ст. Висвітлено й охарактеризовано сутність науково-педагогічних парадигм, що викристалізувалися у другій половині ХІХ ст., а саме: гуманістичної, природничо-наукової, вільного розвитку дитини, політико-соціальної, релігійно-консервативної та національної. Розглянуто процес формування української національної парадигми, що передбачала, насамперед розвиток мови, українських традицій, власної історії, поміркованої релігійності. Акцентовано увагу на тому, що педагогічні ідеї, які народилися у другій половині ХІХ ст., заклали основу сучасної вітчизняної педагогічної думки, всіх складових сьогоднішнього загальнонаукового, освітнього, педагогічного дискурсу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|