Заболоцька О. Концептуальна модель формування предметних компетенцій у студентів / О. Заболоцька // Шлях освіти. - 2009. - № 4. - С. 23-28. - укp.Обгрунтовано необхідність розробки загальновизнаної концепції формування у студентів предметних компетенцій і викладено її теоретичні витоки. Наведено методологічні принципи, на яких грунтувалася розробка концептуальної моделі формування предметних компетенцій, а саме: об'єктивність, діяльнісний підхід, системний аналіз, генетичний підхід та концептуальна єдність дослідження. Розглянуто схему концептуальної моделі, у якій узагальнено теоретичні та методологічні засади формування у студентів предметних компетенцій, та охарактеризовано зміст трьох її компонентів: опорного, формувального та діагностичного. Наведено низку дидактично-методичних, психолого-педагогічних та матеріальних умов, дотримання яких необхідне для формування у студентів предметних компетенцій. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.26
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|