Огарь С. В. Аналіз системи фармацевтичної освіти Великобританії / С. В. Огарь, В. П. Черних // Вісн. фармації. - 2012. - № 3. - С. 16-19. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Досліджено системи вищої фармацевтичної освіти Великобританії. Британська фармацевтична освіта націлена на підготовку затребуваних на ринку праці фахівців і відрізняється високою практичністю. Фахівець, який одержав вищу фармацевтичну освіту у Великобританії, добре підготовлений для практичної діяльності в країнах Британської співдружності. Очевидно, що прекрасно орієнтуючись у національних особливостях фармацевтичного бізнесу, він не зможе відразу ефективно працювати за умов нашої країни з виписаними на латині рецептами та орієнтуватися в популярних у нас прописах з використанням лікарської рослинної сировини. Крім того, британські фармацевти (як і лікарі) орієнтуються в лікарських препаратах за міжнародними назвами, а не за торговельними (як прийнято в нас). Значно відрізняється й законодавча база, що регулює аптечну діяльність. Українська система освіти зобов'язана готувати розумних та ініціативних фахівців за умов суспільства і галузі, що розвивається, і як наслідок, давати більш глибокі та універсальні знання, якими б міг скористатися фахівець, перебуваючи в різних ситуаціях. У технічному плані, безперечно, британські ВНЗ оснащені краще, але ця різниця, наприклад, з Національним фармацевтичним університетом, не є разючою. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4ВЕЛ) р88
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|