РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409668<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Старостіна А. О. 
Маркетингові ризики: сутність і місце у структурі ризик-профілю українських підприємств / А. О. Старостіна, В. А. Кравченко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 762. - С. 205-211. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розкрито сутність маркетингу та ризиків, які пов'язані з маркетинговою сферою діяльності підприємств, показано необхідність виділення їх зовнішніх і внутнішніх форм. Надано практично орієнтоване визначення маркетингових ризиків. На базі результатів дослідження практики ризик-менеджменту в діяльності малих і середніх підприємств м. Київ у 2005 - 2012 рр. показано місце маркетингових ризиків у структурі ризик-профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-211.1-99

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського