Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409668<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Старостіна А. О. Маркетингові ризики: сутність і місце у структурі ризик-профілю українських підприємств / А. О. Старостіна, В. А. Кравченко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 762. - С. 205-211. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Розкрито сутність маркетингу та ризиків, які пов'язані з маркетинговою сферою діяльності підприємств, показано необхідність виділення їх зовнішніх і внутнішніх форм. Надано практично орієнтоване визначення маркетингових ризиків. На базі результатів дослідження практики ризик-менеджменту в діяльності малих і середніх підприємств м. Київ у 2005 - 2012 рр. показано місце маркетингових ризиків у структурі ризик-профілю. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-211.1-99
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|