Терещенко І. О. Формування стратегічних напрямів підвищення конкурентоспроможності молочного скотарства / І. О. Терещенко // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.. - 2013. - № 3. - С. 163-167. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.
Проведено комплексне дослідження інтенсивності впливу зовнішнього маркетингового середовища на формування стратегічних напрямів підвищення конкурентоспроможності продукції молочного скотарства. Проаналізовано особливості розвитку молочного ринку Полтавської області та чотири типи сценарію впливу PEST-факторів на виробників молока. Відповідно до тенденцій розвитку регіонального молочного ринку, позиції господарства та його цілей сформовані стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності забезпечать стабільний розвиток молочного скотарства області.
Шифр НБУВ: Ж69944Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"